marți, 23 februarie 2010

De ce (si eu) blog

Dragii mei cititori, traim intr-o lume in care suntem inconjurati de non-valori, incultura si parvenism. Lumea nu mai stie sa aprecieze valoriile cu adevarat importante in viata, cum ar fi o carte buna, o emisiunea culturala buna, un film de la care poti invata ceva, bucuria de a trai alaturi de familia ta- de persoanele iubite- intr-un mod simplu. Acest blog vine in ajutorul acelora care inca pretuiesc aceste valori si nu se lasa influentati de pseudocultura promovata, in general, de mass media si de alte surse, acelor oameni al caror singur scop in viata nu este acela de a face bani cu orice pret, cu alte cuvinte a oamenilor morali. Mi-am propus sa tratam (eu impreuna cu voi, cititorii) subiecte din literatura, televiziune(doar cele care merita cu adevart),sanatate si medicina, muzica, "flori,fete si baieti", umor( ca de! tre' sa mai si radem nu?:D) precum si alte subiecte din diverse domenii. SA-I DAM BATAIE!!!!

Va salut cu stima si respect!

6 comentarii:

  1. Mult noroc in ceea ce ti'ai propus... de abia astept sa mai postezi ceva...;;) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. wellcome to the club <:-P :))

    RăspundețiȘtergere
  3. inb4 nu exista cuvantul 'parvenism'... in caz ca vroiai sa spui cumva 'parvenitism'? si mami e profa de romana... da`i frumos mai flacau?

    RăspundețiȘtergere
  4. cu guleru ala ridicat la camasa..ce faci?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e din pacate lucrurile marunte de care ne bucuram odinioara...nici nu ni le mai amintim prea bine
    Lumea a fost invadata de tehnologie ..
    Am uitat sa ne bucuram de ceea ce ne face cu adevarat fericiti!
    Si acum imi reprosez cand nu reusesc sa mai termin cate o carte ,ca in vremurile bune..sau cand ziua nu ma gaseste intotdeauna cu persoanele dragi mie ...offf...si sunt atatea..
    in rest ce sa-ti spun faci o treaba buna q blogul,tine-o tot asa,felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere